sam. nie chce odpalic na ciepłym bo jest blad komputera wystarczy odpiąc wtyczke od temperatury i bedzie odpalał ok . mozna to zrobic podpinaja cos i w momecie odpalania daje sygnał do komputera ze jest niska temperatura i pali ok cena zrobienia czegos takiego 150zł
Ciężki rozruch ......na ciepło
Zwiń
X
-
hej wszystkim, ma problem z rozruchem na cieplo (nic nowego), akusia wymienilem i prze jakis czas bylo lepiej (1-2 obroty) ale od pewnego czasu nawrot choroby... pokusilem sie do kolejengo fachowca i stwierdzil ze to problem znany i wiekszosci wypadkow to bledne oprogramowanie kompa (mowil ze nieraz sie spotkal nawet z autkami kupionymi w salonie gdzie poknocili soft po wizycie w ASO), jednak okazalo sie ze czujnik temperatury w moim przypadku nawalil (odczyt na kompie byl o ok 20-25 stopni nizszy od wskaznika przy liczniku), poza tym po odpieciu czujnika oktawka odpalala od szlagu (pol obrotu - tyle ze troche silnikiem rzucalo), jak wymienie na nowy to dam znac (gosc absolutnie nie polecal zamiennikow - tylko oryginal z ASO) a teraz z innej beczki... stwierdzil ze przy chipie duzo szybciej konczy sie m.in. przeplywka i inne tam ale juz nie pamietam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wolfar, poza tym po odpieciu czujnika oktawka odpalala od szlagu (pol obrotu - tyle ze troche silnikiem rzucalo), jak wymienie na nowy to dam znac (gosc absolutnie nie polecal zamiennikow - tylko oryginal z ASO) a teraz z innej beczki... stwierdzil ze przy chipie duzo szybciej konczy sie m.in. przeplywka i inne tam ale juz nie pamietam
to nie jest wina czujnika ani akumulatora ani pompy itd...ciekawe ile kasy jeszcze wydasz nim zrobisz to raz a porzadnie :roll:
A ten txt o przeplywce genialny :twisted:pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wolfara co sadzicie o dwoch roznych wskazanich temperatury? - czy mozna juz na tej podstawie stwierdzic uszkodzenie czujnika temperatury, pamietam tez ze gosc wgrywal rozne softy i autko tez dobrze odpalalo tyle ze np blednie byl obslugiwany asr (kontrolka nie gasla)
a co do roznicy temp to podpowiem : jesli na szafie pokazuje 90C to realna temp moze byc 70-105C czy jakos tak wiec porownywanie temp z Vag z odczytem wzkaznika jest malo profesjonalne....pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
wymienilem czujnik tyle ze musialem przy okazji odlaczyc na ok 0,5 h akusia (podobno to tez moze poprawic na jakis czas problem z rozruchem) i narazie jest ok - pali po 1 obrocie ale wydaje mi sie ze to na dlugo nie starczy... a teraz mam pytanko gdzie i w jakiej cenie mozna by to zrobic do porzadku (dzwonilem do masters tuning i zaspiewal gosc 400zl - moze to normalna cena ale troche mnie zblokowalo...) najlepiej gdzies w slaskim
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wolfarpodobno to tez moze poprawic na jakis czas problem z rozruchem
...tak samo jak magnetyzery i CD lub nawet DVD (a najlepiej oba na raz) powieszone na lusterku :twisted:
Zamieszczone przez wolfardzwonilem do masters tuning i zaspiewal gosc 400z
Komentarz
-
-
a nie prosciej zrobic jak pisałem ze podpinaja cos chyba w miejsce czujnika i w momecie odpalania jest sygnał do kompa ze silnik jest chłodny i odpala wtedy od kopa. tak mi powiedzieli w servisie ale jeszcze tego nie robiułem bo nie miałem kiedy podjechac do nich a koszt 150zł wiec chyba nie jest zle??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez giiiieneka nie prosciej zrobic jak pisałem ze podpinaja cos chyba w miejsce czujnika i w momecie odpalania jest sygnał do kompa ze silnik jest chłodny i odpala wtedy od kopa.
Komentarz
-
-
Panowie mam pytanie czy po korekcie dawki rozruchowej (wybieram sie do Mastersa Warszawa) trzeba zmieniać olej? czy tylko po wirusie?
Mam do zrobienia kilka rzeczy w mojej Skodziance i nie wiem w jakiej kolejnosci to robic: mianowicie . U"znajomego" "mechanika" chce wymienic olej (na Motula) ,zrobic tuleje wachacza przód, i wyciek na uszczelce oring http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ghlight=wyciek
I tu odrazu pytanie czy sama uszczelka oring jest do kupienia?? bo gosc w Inter Cars mowil dzis ze bedzie ciezko. Jezeli juz cos to pytac w ASO (on takiej czesci w katalogu nie ma) lub kupic calą tą rure odpowietrzenia silnika.
Prawdopodobnie sama dawka rozruchowa nie ma nic do oleju ale tak pytam dla pewnosci..
Sorry ze troche nie na temat ale jedno z drugim sie łączy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wolfarZamieszczone przez giiiieneka nie prosciej zrobic jak pisałem ze podpinaja cos chyba w miejsce czujnika i w momecie odpalania jest sygnał do kompa ze silnik jest chłodny i odpala wtedy od kopa.
ubocznym jest 15 sek grzanie swiec zarowych,gdyz sterownik nie dostajac info.o temp.
silnika daje max. dawke rozruchowa jak dla silnika zimnego.Dodatkowo rozruch silnika
nastepowal z naglym wejsciem na obroty.
Po jakims czasie zwiekszylem dawke w MT i bylo po sprawie.
pozdrawiamTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez giiiienekto jak to jest piszesz ze miałes max dawke i jeszcze zwiekszyłes?? i jak czekasz 15 sek na śwece jak mi w zimie grzał gdzies 2-3 sec.
dawki rozruchowej przez Mastersa.A jesli chodzi o czas grzania swiec,to po przerwaniu
sygnalu do ECU z czujnika temp cieczy,komputer samoczynnie wlacza swiece na max.
czas grzania ...okolo 15 sek i to bez znaczenia czy silnik jest cieply czy zimny.
To jest cos w rodzaju awaryjnego odpalania.
Mozesz to sam sprawdzic poprzez odlaczenie czujnika z tylu na bloku,ale ogolnie mowiac
to prymitywna metoda na poprawe ciezkiego rozruchu na cieplo.
Mam nadzieje ,ze za duzo nie namotalem :szeroki_usmiech
pozdrawiamTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez giiiieneka wiec co mam powiedziec w servisie ze co maja zrobic dokładnie?
Z czujnika temp cieczy,ktory jest z tylu na bloku wychodza cztery kable.Dwa przesylaja
sygnal o temp.na wskaznik cieczy...i te nas nie interesuja.
Nastepne dwa przesylaja sygnal do ECU i te trzeba przeciac i wpiac przelacznik.
Jak to juz zrobisz,to przed przekreceniem stacyjki w poz. wlacz.rozlaczasz zamontowanym
przelacznikiem obwod i ECU nie widzi rzeczywistej temp silnika i co robi...grzeje swiecami
na maxa i daje max.dawke rozruchowa jak dla silnika zimnego.
Skutkiem ubocznym przy rozruchu bywa chwilowe podniesienie obrotow silnika.
Mialem taki przelacznik przez kilka miesiecy,az doroslem do wirusa i Masters
robiac program podniosl mi dawke rozruchowa w mapach i bylo po klopocie.
Zycze powodzenia,ale uprzedzam...metoda prymitywna,aczkolwiek zadnych problemow
ani bledow w ECU nie pokazywalo.
pozdrawiamTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
wie ktos moze czy pomiary opornosci na czujniku temperatury powinny byc identyczne? w moim przypadku przy temp ok 20C na jednym termistorku pokazywalo ok 1kohm a na drugim 2,3kohm, czy to swiadczy ze jest uszkodzony? (chodzi oczywiscie o jeden i ten sam czujnik), przy podgrzewaniu opornosc malala na obu
Komentarz
-
-
Witam!
Nie chcialem otwierac nowego tematu, wiec kontynuuje stary. Objawy w mojej Octavii sa identyczne jak omowione - na zimno z pol obrotu, na cieplo - ciezko, czasem nawet mialem 3 podejscia do odpalenia.
Jednak zauwazylem pewna zaleznosc, ktorej nikt jeszcze nie "omowil". Wiec moze w moim przypadku przyczyny sa ciut inne niz omowione przez Mastersa w pierwszym poscie (lub moze to normalne?) Autko mam od miesiaca, znany jest mi nawyk chlodzenia turbiny po wiekszym wysilku (zostawienie samochodu na wolnych obrotach po jezdzie na kilka minut przed wylaczeniem silnika).
Zauwazylem, ze kiedy stosuje ten manewr zawsze objawy ciezkiego rozruchu na cieplym silniku maleja lub calkowicie znikaja. I wcale nie musze nadwyrezac silnika - przejazdzka do marketu pod miastem (kilka kilometrow), jazda spokojnie i wolno, jedno docisniecie na prostej - tyle. Kiedy podjade na parking i od razu wyciagne kluczyk - po powrocie mam problem z zapaleniem. Natomiast jesli zostawie autko na minute, dwie na wolnych obrotach - problemow brak.
Moze mi to ktos wyjasnic? Czy ktos z podobnymi problemami zauwazyl tez to zjawisko?
Pozdrawiam!
Komentarz
-
-
w mojej Octavii 1.9 występuje podobny problem na zimno pali idealnie a ciepły trzeba trochę pokręcić zrobię próbę z akumulatorem bo ma już dwa lata a samochód nie dawno kupiłem bardzo fajne samochód jest przerobiony przez firmę mtm motor-tuning-mayer delikatnie obniżona i podkręcony silnik
[ Dodano: Nie 11 Maj, 08 11:26 ]
:lol: Koleś od tego przepływomierz dobry jest !! dać mu nobla mam samochód po przebiegu 198tys/km raz wymieniany był przepływomierz a samochód jest chipie nie bierze oleju ma idealną kompresje ale ma problem z zapalaniem na ciepłym silniku tak jak reszta sądzę , że najlepiej będzie zacząć od rozrusznika i chyba tak zrobię pozdrawiamOctavia mtm
Komentarz
-
Komentarz